sobota, 8 czerwca 2013

Rozdział 20

Wyniki  

5 minut później Louis podjechał pod chłopaków i pojechali prosto do studia . Przed wejściem czekała na nich grupka fanek , która rysowała kredami po chodniku. Gdy Louis zaparkował dziewczyny się odwróciły i
zaczęły biec w ich stronę . Chłopaki się mocno przestraszyli i pobiegli w stronę wejścia . Zatrzasnęli szybko drzwi i odetchnęli z ulgą .Odwrócili się i zobaczyli uśmiechniętą twarz Jamesa .
-No cześć chłopaki ! - Krzyknął z radością James
-Yyy... Cześć , a co ty taki wesoły ? - Spytał się Zayn
-Nie mogę się już doczekać jak pokonacie Hermione ! - Krzyknął uradowany James
-A po co nas tu ściągnąłeś ? - Spytał Louis
-Żeby wam to powiedzieć - Powiedział James
-Tylko po to ? - Spytał się Niall
-Tak , ale jak już tu jesteście to chodźcie poćwiczymy .- Powiedział James
Chłopaki poszli za Jamesem do jego gabinetu . Usiadł w wygodnym fotelu .
-No śpiewajcie .- Powiedział James
Zaczęli śpiewać , pięknie jak zwykle . James był pod wrażeniem ledwo wykrztusił :
-Byliście niesamowici . Jesteście wolni , bądźcie wy studia tak 16.30
-Okej , to na razie .- Pożegnał się Zayn
Zayn , Harry i Louis wyszli z gabinetu , a Niall i Liam zostali , żeby porozmawiać z Jamesem .
-Co chcecie chłopaki ? - Spytał się James
-Z czego wnioskujesz , że coś chcemy ? - Powiedział Niall
-Jestem wróżbita Maciej , buuu , a teraz mówcie co chcecie .- Powiedział James
-Skąd można wziąć bilety na live z wejściem na scenę ? - Spytał się Liam
-Ja mam ostatnie dwa , a ile potrzebujecie ? - Spytał się James
-Ja potrzebuje jeden , a ty Niall ? - Spytał się Liam
-Ja tez jeden .- Uśmiechnął się Niall
-O to macie , widzimy się wieczorem .- Powiedział James
Chłopaki mu pomachali i wyszli z gabinetu .
-Muszę zadzwonić do Danielle .- Powiedział podekscytowany Liam
Dzwoni....
-Halo Danielle ?
-Gdzie teraz jesteś ?
-Okej , to ja tam zaraz przyjadę
-I co ? - Spytał się Niall
-Jest teraz w clubie .- Odpowiedział Liam
-Po co ? Przecież jest wcześnie .- Spytał się Niall
-Jej tata jest tam właścicielem .- Powiedział Liam Weszli do vana Louisa
-Lou zawieź mnie do Niny , pamiętasz gdzie mieszka ? - Spytał się Niall
-Tak pamiętam .- Odpowiedział Louis
-A mnie zawieź do clubu co ostatnio byliśmy .- Powiedział Liam
-Okej , jeszcze kogoś gdzieś zawieść ? - Spytał się Louis
-Nas od razu do domu .- Uśmiechną się Harry
-No to jedziemy ! Ejjj po co ty w ogóle jedziesz do tego clubu ? - Spytał się Louis
-Hmmm do Danielle .-Powiedział z Uśmiechem Niall
-Hmmm romansik sie szykuje .- Powiedział Zayn
Całą drogę do clubu dyskutowali o znajomości Liama i Danielle , gdy dojechali na miejsce Liam pożegnał się z chłopakami i poszedł do środka . Louis porozwoził reszte chłopaków do domów , a Nialla do Niny .
-Liam ! - Krzyknęła Danielle
Podeszła do niego i go przytuliła .
-Chodź poznasz mojego tatę .- Powiedziała
Poszli do barku , tam stał jej Tato
-Tato poznaj mojego kolegę Liama .- Powiedziała Danielle
-Dzień dobry panu .- Powiedział z uśmiechem Liam
-Kolega ?- Spojrzał srogo na Liama ojciec Danielle 
-Tak kolega .- Uśmiechnął się Liam 
-A to dzień dobry .- Powiedział Tata Danielle 
-To my pójdziemy do pokoju .- Powiedziała Danielle 
Poszli do pokoju , gdzie w tamtą noc się poznali 
-Przyniosłem ci wejściówkę na live .- Powiedział Liam 
-Ooo nie mogę się doczekać , aż Cię usłyszę .- Powiedziała podekscytowana Danielle 
-Na 16.30 mam tam być . To pojedziesz ze mną ? - Spytał się Liam 
-Tak , pojadę .- Uśmiechnęła się Danielle 
Rozmawiało im się bardzo miło . 
-To ja zadzwonię po taxi .- Powiedział Liam 
Liam wyszedł z pokoju i poszedł zadzwonić . 
-Dobra zamówiona za 5 minut bd .- Powiedział 
-Okej to ja idę założyć kurtkę .- Powiedziała 
Danielle poszła się ubrać , a Liam czekał na nią przed wejściem . Po kilku minutach weszli do taxi i pojechali do studia . Rozmawiali przez całą drogę . Gdy dojechali do studia , zobaczyli tłum fanek i 10 ochroniarzy . 
Liam zapłacił taxówkarzowi . Wyszli z auta i weszli do środka . Czekali tam na nich chłopaki i Nina . 
-Poznajcie to jest Danielle .- Powiedział Liam
Chłopaki się pokolei przedstawiali . Znikąd wziął się James 
-Whoo .. ! Skąd ty się tu wziąłeś ? - Spytał sie Niall 
-Już ci mówiłem ... Wróżbita Maciej , no ale dobra . Zaprowadzę was do stylisty .- Powiedział James 
Poszli do stylisty ten ich ubrał . Potem poszli do makijażystki .  powoli zaczynał się live 
-Ja idę na miejsce , powodzenia Liam .- Powiedział Danielle , a potem go przytuliła 
-Danielle , weźmiesz ze sobą Nine ? - Spytał się Niall 
-No jasne , chodź księżniczko .- Powiedziała Danielle 
Wzieła Nine za ręke i poszły na trybuny . Nadeszła kolej chłopaków . Wyszli na scenę . Zaczęli śpiewać , jurorzy byli zachwyceni . Byli ostatni w kolejce , więc zaraz po ich występie , były wyniki ... 



2 komentarze: