poniedziałek, 24 czerwca 2013

Słowa które zmieniły moje życie ♥ (nie rozdział )

To nie rozdział , ale mi się mega spodobało i nie mogę , powstrzymać łez :c Skierowane jest to do Justina Biebera i One Direction . Piękne to jest <3


Przepraszam, że nie mam tyle pieniędzy by być na Twoim koncercie
Przepraszam, że nie mogę być przy Tobie kiedy jesteś smutny
Przepraszam, że nie mogę Cię przytulić kiedy najbardziej tego potrzebujesz
Przepraszam, że przez Ciebie zawalam szkołę
Przepraszam, że myślę tylko o Tobie
Przepraszam, że dla mnie Twoje szczęście jest ważniejsze niż moje
Przepraszam, że nie jestem tak silna jak ty
Przepraszam, że nie śpię tylko po to by zobaczyć czy może coś napisałeś
Przepraszam, że nie mogę sprawić byś się uśmiechnął
Przepraszam, że nie umiem Cię obronić przed hejterami
Przepraszam, że jesteś dla mnie najważniejszy na świecie
Przepraszam, że musisz wytrzymywać tyle krytyki
Przepraszam, że nie mogę powiedzieć ile dla mnie znaczysz
Przepraszam, że płaczę kiedy ty jesteś smutny
Przepraszam, że moja rodzina nie rozumie mojej miłości do Ciebie
Przepraszam, że Cię kocham

Dziękuję, że jesteś ze mną w moich najgorszych chwilach
Dziękuję, że sprawiasz że się uśmiecham nawet kiedy jestem smutna
Dziękuję, że dzięki Tobie mój dzień jest lepszy
Dziękuję, że dajesz mi siłę do życia i do walki
Dziękuję, że dzięki Tobie poznałam tyle wspaniałych osób
Dziękuję, że dzięki Tobie wiem co to znaczy "przyjaźń" i "rodzina"
Dziękuję, że dzięki Tobie będę miała piękne wspomnienia
Dziękuję, że dzięki Tobie jestem sobą
Dziękuję, że dzięki Tobie uwierzyłam w siebie
Dziękuję, że dzięki Tobie zasypiam i budzę się z uśmiechem na ustach
Dziękuję, że dzięki Tobie dalej tu jestem
Dziękuję, że dzięki Tobie jestem lepszą osobą
Dziękuję za to, że mnie kochasz
Dziękuje za to, że po prostu jesteś ....



ps. Rozdział będzie  niedługo :) 

1 komentarz: